Vad ska man säga mer än SKYLL dig själv

Idag kom svaret jag inte ville höra, jag har missa antagligen den rätta i mitt liv pga. min förbannade snällhet mott andra. Men nu får det vara slut med att ställa upp på såna man inte känner nått för. För det här var ett högt pris jag fick betala att förlora henne jag älskar pga av att man lider med människor som inte vill satsa på sitt liv,. JAG KAN INTE ÄNDRA PÅ NÅGON MÄNNISKA ÄNDAS DOM SJÄLVA KAN GÖRA DET..

Allt jag kan säga till den personen jag har missat är att det vi hade var fint, du gjorde mig glad, när man var med dig försvann alla bekymer i världen... Får inte glömma ett stort förlåt till dig och alla andra som tjatat på mig i ett ½ år.. Sorry to all. 

;-(

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vet hur du känner dig vännen....

Finns här för dej...

Kram

2009-01-06 @ 21:46:40
URL: http://lottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0